zaterdag 28 mei 2011

Natuurlijke en Biologische BBCream

Natuurlijke BB Cream
Hieronder een bbcream die uitsluitend biologische ingrediënten gebruikt en een van de weinige bbcreams is die het ECOCERT Keurmerk draagt. Dus als je zoekt naar een bbcream dat geen parabenen en andere schadelijke ingrediënten bevat is dit product een goede keus.

BB Cream van Innisfree
Innisfree is het eerste Koreaanse merk wat 100% natuurlijke ingrediënten bevat voor al haar producten. Het merk is eigendom van Amore Pacific, het grootste cosmeticabedrijf in Korea en van geheel Azië en in het jaar 2000 op de markt gebracht.
Het was meteen al een groot succes en momenteel is Innisfree het toonaangevende merk van natuurlijke en biologische producten.
Innisfree heeft momenteel meer dan 200 eigen winkels in Zuid-Korea.

De naam Innisfree is enerzijds geïnspireerd op het beroemde gedicht "The Lake Isle of Innisfree", maar Innisfree is eigenlijk de afkorting van Innis (eiland) en free (gratis).
Alle producten van Innisfree bevatten vulkanisch bronwater en plantenextracten van het meest beroemde eiland in Zuid-Korea, namelijk  Jeju Island. Dit eiland wordt ook wel het Hawai van Zuid-Korea genoemd en beschikt over een magnifiek landschap, met een ongerepte natuur en zeer mooie stranden. Het is dan ook 
niet verwonderlijk dat dit eiland is voorgedragen als een van de zeven wereldwonderen qua natuurschoon.
We kunnen nog heel lang doorgaan over dit fantastische eiland maar we hebben het hier over het merk Innisfree, maar mocht iemand meer willen weten over dit eiland dan is er een mooi artikel over geschreven in de Korea Times.

Hoe mooi Jeju Island is hoe mooi ook de producten van Innisfree.
Alle producten van het merk Innisfree stralen een eco-vriendelijk en groen beeld uit.
Innisfree is ook een van de weinige merken die ECOCERT gecertificeerd zijn en dus uitsluitend gebruik maakt van biologische ingrediënten. De bbcream van Innisfree straalt deze natuurlijke en  biologische kwaliteit dan ook uit en de kwaliteit is hoogstaand.

De bbcream van Innisfree zit in een mooi tube en zijn naar behoren geïdentificeerd met engelse beschrijvingen.
De crème is makkelijk aan te brengen maar misschien iets te waterig maar daardoor wel makkelijk aan te brengen en de dekking is vrij redelijk. Het voelt ook niet vet en plakkerig aan wat bij dit soort crèmes soms nogal eens het geval is. 
Innisfree is een goede natuurlijke keuze en te koop bij http://www.bbcreamshop.eu

Tags: bbcream, innisfree, natuurlijke bbcream, jeju island, biologische bbcream, innisfree kopen, innisfree bbcream

maandag 23 mei 2011

Waarom is BBCREAM zo Populair

Dit is de Titel van een stuk over bbcream die vorig jaar is verschenen in "The Korea Times", de grootste Engelstalige krant van Zuid Korea.

Het artikel gaat over de hoe de bbcream rage zich van Zuid Korea verspreidt over alle andere landen in Zuidoost Azië en dat veel Aziatische toeristen naar Seoul komen om grote voorraden bbcream in te slaan.
De bbcream wordt volgens de krant vaak gepromoot als een nieuw wondermiddel in cosmetica wat onvolkomenheden aan het gezicht dekt, de huid verbetert, rimpels helpt te verminderen en bovendien nog een goede bescherming tegen de zon bieden. Echter in dit artikel wordt ook beschreven dat afhankelijk van de kwaliteit van de bbcreams de ervaringen nogal verschillend zijn. De een vind het echt een fantastische crème omdat het prima huid oneffenheden verbergt en de tint van de huid mooier maakt terwijl anderen soms klagen dat ze het product te vet vinden, de crèmes vaak maar in een of twee tinten verkrijgbaar zijn en dat het gezicht wel erg bleek wordt bij gebruik van sommige bbcreams. Verder vind men het jammer dat vaak de Engelse omschrijving ontbreekt.
Waar men wel allemaal over te spreken is, is de prijs die voor een all in one cosmeticaproduct zeer goedkoop is.

Verder wordt er ingegaan op het feit dat door het enorme succes van bbcreams, buitenlandse cosmetica zich genoodzaakt voelen om ook met hun eigen versie van bbcream  te introduceren, zoals de bekende cosmeticamerken MAC, Estee Lauder en Maybelline.

Het hele artikel is te lezen op bijgaande link,
http://www.koreatimes.co.kr

woensdag 18 mei 2011

Skin79: de no.1 in bbcream









Skin79 is in korte tijd uitgegroeid tot het nummer 1 merk in de wereld op het gebied van bbcream. 
Het is de best verkopende bb cream in Zuid-Korea, Japan, Taiwan en vele ander landen en wordt ook wel de koningin van de bbcreams genoemd vanwege de enorme verscheidenheid aan bbcreams die dit merk op de markt heeft gebracht.
Maar misschien is het beste nieuws over Skin79 wel dat een uitgebreide collectie van dit merk nu ook in Nederland verkrijgbaar is via de website bbcreamshop.eu

zaterdag 14 mei 2011

Missha: introductie en achergrond







Missha is een Zuid-Koreaans cosmeticamerk wat in zeer korte tijd is uit
gegroeid tot een van de bekendste cosmeticamerken in Azie.
Als eerste low-budget merk voor cosmetica heeft Missha een sensatie veroorzaakt in Zuid-Korea waar de markt van oudsher gedomineerd werd door luxe dure cosmetica. Missha gelooft niet in grote mediacampagnes of zeer luxe verpakkingen wat de prijs duur maakt, maar door intensief contact met de klanten door middel van eigen winkels in het hart van de steden en door een hoge kwaliteit van hun producten aan te bieden.

Missha en het Internet
Missha komt voort uit de internetsite "Beauty.net", welke overigens niet meer bestaat. Deze was opgericht in het jaar 2000 door Able C & C Co, Ltd, het nummer 4 cosmeticabedrijf van Zuid-Korea. De bedoeling van deze site was het intensieve contact met en het openstaan voor suggesties van de klant. Uiteindelijk is in het jaar 2003 op deze site dan ook het merk Missha tot leven geroepen als cosmetica voor iedereen met een hoge kwaliteit tegen een lage prijs.
De prijs werd laag gehouden doordat het merk Missha werd gelanceerd zonder gebruik te maken van een grote reclame campagne, de verpakkingen eenvoudig te houden en de distributie lijnen kort te houden om zo de prijs van de producten zo laag mogelijk te houden.

Missha is dus eigenlijk voortgekomen uit de kritieken en wensen van internetgebruikers op de toenmalige website "beauty.net"
Dit werd zo’n succes dat een jaar na de invoering van het merk Missha al een omzet werd gegenereerd van 120 miljoen dollar.

woensdag 11 mei 2011

Een stralende huid met Skinfood

Hierbij een stukje schrijven over het beroemde Zuid-Koreaanse merk Skinfood.
Skinfood is opgericht in 1957 en behoort daarmee tot een van de oudste fabrikanten van Zuid-Koraanse Cosmetica. Momenteel is Skinfood een van de snelst groeiende merken in de Zuid-Koreaanse markt en sinds de opening van hun eerste officiële winkel in 2004 heeft het momenteel honderden winkels in Zuid-Korea, Taiwan, Japan, China, Thailand en vele andere Aziatische landen, en sinds kort zelfs in de Verenigde Arabische Emiraten.

Het succes van Skinfood
Skinfood heeft haar succes voornamelijk te danken aan haar unieke concept van "food".
Onder het motto "good food for health is also good voor de skin" heeft Skinfood een lijn van producten op de markt gezet die uitsluitend bestaan uit natuurlijke en vaak ook biologische ingrediënten die de huid optimaal voeden en verzorgen. Het bedrijf investeert enorm veel tijd en onderzoek in de ontwikkeling van nieuwe producten waardoor er uiteindelijk een product op de markt komt die de huid op een doeltreffende, gezonde en veilige manier verzorgt en beschermt, dit zonder of minimaal gebruik te maken van kleurstoffen en conserveer middelen.

donderdag 5 mei 2011

Whitening in BBCreams

"Ik heb een blanke huid en nu heb ik gehoord dat er in bijna alle bbcreams whitening ingrediënten zitten.
Zijn deze schadelijk voor de huid en maken ze mijn gezicht nog witter dan het al is, want ik wil niet een nog lichtere huid".


Dit is een vraag die veel gesteld wordt aan bbcreamshop en we zullen deze vraag hier op dit blog proberen te beantwoorden.

Whitening als onderdeel van BB Creams.
Zoals zelfbruiners een hot item zijn bij ons, zijn whitening producten enorm populair in voornamelijk Zuidoost Azië. In bijna elk product wordt wel gebruik gemaakt van whitening ingrediënten, zo ook in BB Creams.
Dit omdat zonder deze ingrediënten de producten simpelweg niet verkocht worden.
In het verleden werd in whitening producten vaak gebruik gemaakt van hydroquinone, een chemisch goedje wat zeer kankerverwekkend was en momenteel in heel veel landen is verboden.
In alle BB balms wordt gebruik gemaakt van het werkzame bestandsdeel Arbutin. Dit is in tegenstelling tot de synthetische stof die gebruik wordt in zelfbruiners, een natuurlijk ingrediënt. Arbutin is het extract van de berendruif plant die blekende eigenschappen heeft voor de huid. Maar eigenlijk is dit effect nihil, wat arbutin meer doet is het voorkomen dat de huid donkerder wordt in plaats van dat het de huid bleker maakt.
Eigenlijk moeten we het zien dat als je een aantal dagen niet buiten komt of in de winterperiode de huid toch wat lichter van kleur wordt, en dit is eigenlijk het whitening effect. Op een toch al blanke huid zal arbutin dus geen effect hebben. Ga je met deze producten op toch in de zon dan zal je huid ook gewoon bruiner worden.
Wat BB Creams wel doen, is het neutraliseren van de huidskleur. Het verminderd donkerder plekken of overmatig pigment in het gezicht.
Hiermee hoop ik iedereen gerust te stellen die twijfels hebben om een bbcream te kopen omdat er whitening ingrediënten inzitten. Iedereen kan het dus gerust gebruiken zonder bang te zijn dat het de huid nog lichter maakt.


Advies gebruik BBCreams op blanke huid.
Hierbij wil ik nog wel even een advies geven bij het gebruik van BB creames op een blanke huid.
Omdat BB creams werken als een foundation zou het kunnen dat bij teveel gebruik het gezicht er echt
witter uitziet. Dit komt niet door Arbutin maar door de stiching. Bij een blanke huid volstaat een dun laagje om een natuurlijk gezonde en stralende huid te krijgen, zonder dat je huid er witter uitziet.
Mocht u meerdere vragen hebben over BB Creams kunt u altijd terecht op bbcreamshop.

Hier staan bij FAQ de antwoorden op veel gestelde vragen over bbcreams,
of stuur een mailtje naar info@bbcreamshop.eu




bbcreams en whitening, whitening producten, whitening, bbcreams, de huid bleken, lichter maken van de huid

woensdag 4 mei 2011

BB Cream: Dr. Jart+ misschien wel de beste BB Cream

Ik ga hier een stukje schrijven over een Zuid Koreaans merk dat een enorme groei doormaakt en inmiddels een van de belangrijkste spelers is geworden op het gebied van BB Creames en Zuid Koreaanse Cosmetica.
Het merk heet Dr. Jart+ en heeft ten opzicht van 2010 een ongekende groei gerealiseerd van 450% op de
Zuid-Koreaanse markt en in een aantal grote warenhuizen zijn ze in een klap het best verkopende merk op het gebied van BB Creams geworden.

Ook het winnen van diverse prijzen voor hun producten in Japan heeft gezorgd voor een stroomversnelling in de verkoop. In Japan steeg de verkoop met meer dan 200% en ook de lancering van het merk in Thailand en de Filipijnen bleek een groot succes. Verder heeft Dr. Jart+ een overeenkomst afgesloten met Sasa, het grootste distributiebedrijf uit Hongkong om de Chinese markt te veroveren.

Aanleiding genoeg om eens wat extra aandacht te geven aan dit merk, mede door het feit dat dit merk nog relatief vrij onbekend is op de Westerse Markt terwijl het juist veel meer bekendheid verdient.

Dr. Jart+
De naam vind ik persoonlijk veel minder aansprekend dan de merken Skin79, Missha of Etude House maar we denken ook dat Dr. Jart+ het misschien meer moet hebben van een doelgroep van rond de 28 jaar en daarboven terwijl de andere merken meer gericht zijn op een jonger publiek.
De naam Dr. Jart+ is ontstaan uit de letter J van medisch specialist Sung-Jae Jung en men heeft ART erachter geplakt als Kunst van het verzorgen van de huid.
We zien ook aan de verpakkingen van Dr. Jart+ dat ze een iets meer exclusief en oudere doelgroep hebben want er wordt veel gewerkt met de kleuren zwart, zilver en zilverblauw in tegenstelling tot de roze en hippe verpakkingen van Skin79, Missha en Etude House.