woensdag 27 april 2011

Koreaanse Cosmetica is de Trend

Waarom zijn Koreaanse Cosmetica zo Trendy
Koreaanse cosmetica zijn momenteel de trend in Azie en zijn hard bezig om
ook de Westerse wereld te veroveren. Kijk alleen maar naar de zoekresultaten
op internet naar Koreaanse cosmetica en we zien een een ongekende groei in het
aantal mensen vanuit het Westen die op Koreaanse Cosmetica zoeken.
In Korea zelf maar ook in de rest van Azie is Koreaanse Cosmetica zo populair dat het
de Westerse merken volledig naar de achtergrond heeft verdrongen.
Ook in de schoonheidssalons in Korea en in de rest van Azie zijn Koreaanse Cosmetica niet meer
weg te denken. Sterker nog, mocht je geen Koreaanse Cosmetica in je schoonheidssalon
voeren zullen de meeste er niet meer terugkomen.

Deze trend heeft zich een aantal jaren geleden ingezet en is mede bepaald door Koreaanse popsterren die Koreaanse Cosmetica en Make-Up op grote schaal gingen promoten.
En niet alleen Koreaanse Cosmetica en Make-Up maar ook veel meer nadruk gingen leggen op de
Koreaanse Identiteit zoals op het gebied van kapsels en mode-statements.

Het Perfecte Gezicht.
Verder zien we dat het merendeel van de Koreaanse bevolking vrouw is. En momenteel is de norm
bij deze vrouwen dat men er perfect en supergaaf uit dienen te zien zowel jong als oud.
Dus ook als men naar de supermarkt gaat of naar de bioscoop zullen ze eerst de huid optimaal verzorgen zodat ze fris en met een vlekkeloos gezicht de straat op kunnen gaan.
Veel Koreaanse meisjes en vrouwen geven dan ook ongekende bedragen uit aan Cosmetica en de gemiddelde vrouw heeft meer dan 18 stuks Cosmetica in haar assortiment.
Deze norm wordt ook door de rest van Azie meer en meer overgenomen en overal in Azie heb je momenteel Koreaanse Cosmeticashops zitten.

Ook zien we dat het aantal cosmeticamerken als paddenstoelen uit de grond schieten en in korte tijd
grote merken zijn geworden. Denk hierbij aan Missha, The Face Shop en Skin79. Dit allemaal zorgt ervoor dat de Koreaanse Cosmetica de laatste jaren een ongekende groei doormaakt van meer dan 12,5% per jaar. Door de enorme populariet kon het niet uitblijven dat Koreaanse Cosmetica niet alleen in Azie maar ook in de Westerse Wereld steeds meer naamsbekenheid krijgt.
Ook hier wordt de vraag naar de populaire merken zoals Skin79, Missha, Innisfree, BRTC, Hanskin, Etude House, Dr.Jart+, TonyMoly en nog veel andere merken steeds groter.

Wat maakt Koreaanse Cosmetica Uniek.
Waarom zijn Koraanse Cometica ten opzicht van de Westerse producten zo uniek.
Dit komt doordat veel Koreaans cosmetica momenteel zeer innovatief zijn zoals we kunnen
zien bij het super populaire product BB Creams. Een uniek product wat meerdere functies heeft in een flesje of tube. Het heeft de kenmerken van een foundation, herstelt de huid, brengt vocht in zodat het de huid niet uitdroogt, anti-aging en is ook nog een zonnebrandcrème. Bij gebruik van een BB Cream worden alle oneffenheden weggewerkt met een uitmuntend resultaat van een perfect gezicht.
Verder bestaan de meeste Koreaanse Cosmetica voor meer dan 80% uit natuurlijke ingrediënten en ook meer en meer van biologische ingrediënten gebruik gemaakt.
Als we kijken naar de verpakkingen van Koreaanse Cosmetica zien die er stuk voor stuk prachtig en fris uit met mooie trendy kleuren en gericht op de juiste doelgroep.

En de belangrijkste factor is dan toch wel de prijs. Koreaanse cosmetica is doorgaans  een stuk goedkoper dan de top cosmetica in de Westerse en andere Aziatische landen en wat het nog mooier maakt is dat het meestal gezonder is voor de huid en een betere werking heeft dan de Westerse Cosmetica.

Een ruime collectie van Koreaanse Cosmetica kun je vinden bij BBCreamshop.nl

koreaanse cosmetica, korea make-up, bbcream, unieke cosmetica, perfect gezicht, koreaanse cosmetica verovert de wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen